مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-21اجتماعي

فارس من| پسماندسوزی در مرز چند شهرستان/ مدیریت استانی نیاز است


رییس اداره محیط زیست شهرستان بهارستان از استانداردسازی مراکز انتقال زباله خبر داد و گفت: پسماندسوزی و آتش سوزی ها با جدیت در سطح استان باید مدیریت شود.

- علیرضا فاضلی ثانی رییس اداره محیط زیست شهرستان بهارستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص پیگیری سوژه ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه اظهار کرد: بیشترین حجم آلاینده ها و پسماند سوزی در این محور توسط افراد بیگانه و سودجو همچنین معتادان با سوزاندن لاستیک خودروهای فرسوده برای به دست آوردن سیم درون لاستیک صورت می گیرد.

وی ادامه داد: طبق ماده 7 قانون مدیریت پسماند، مدیریت اجرایی کلیه پسماندها به جز صنعتی در شهرها و روستاها و حریم آن ها به عهده شهرداری و دهیاری ها بوده که خارج از این حوزه نیز بر عهده بخشداری ها است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان بهارستان با اشاره به ماده 23 قانون مدیریت پسماند گفت: نظارت و مسؤولیت اجرای این قانون را به عهده سازمان محیط زیست قرار داده که در این زمینه اقدامات قضایی نیز صورت گرفته و به دستور دادستان شهرستان گلستان طی ضرب الاجل بیست روزه در حوزه شهری و مراکز انتقال زباله باید صورت کامل استانداردسازی شود.

فاضلی ثانی برخی آتش سوزی ها را توسط کشاورزان دانست و افزود: متأسفانه گاهی آتش سوزی های کنار بزرگراه توسط برخی از کشاورزان، قبل یا بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پسماندسوزی در مرز چند شهرستان/ مدیریت استانی نیاز است

فارس من| پسماندسوزی در مرز چند شهرستان/ مدیریت استانی نیاز است